Mini quadkopter építési, repülési, versenyzési tapasztalataim, tippek, tanácsok

Zsolesz FPV

Zsolesz FPV

Freestyle Session - Videó

2016. április 19. - ZsoleszFPV

A pályaversenyes kudarc után úgy döntöttem, hogy olyat repülök, amit igazán élvezek. Ez nekem a Freestyle. Sokkal inkább ez jön be, mint leszúrt póznák között cikázni.

Végre az idő is kedvez a repülésnek, így az utóbbi napokban tudtam egy kicsit gyakorloni. Szombaton is kimentem a szeles idő ellenére. Eléggé felhúztak eőtte, szóval jól jött, hogy zúzhatok egy kicsit.

Pont propellert is váltottam a repülés előtt (GF5045Tri -ről GF5050 Tribladere), de semmi kedvem nem volt a PID-eket is átvariáli, ezért látszik is, hogy itt ott berezonál a videó.

Alább igyekeztem a jobb pillanatokat összeszedni. Enjoy!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoleszfpv.blog.hu/api/trackback/id/tr758643496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jackal_ 2016.04.19. 13:00:08

Jó lett. Én is voltam kint szombaton és láttam, hogy belekezdtek valami építkezésbe a reptető helyen, szerintem már gyúrnak a Szigetre, szóval lassan vége a mókának:(

Tyron hun 2016.04.19. 13:42:23

Sziasztok,

Ha az segítség, akkor küldök egy térképet, ahol reptető helyek vannak feltüntetve!

www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=zwNSdV8YNnqA.k8fmQ_Zk32fA

ZsoleszFPV 2016.04.19. 16:45:12

@Jackal_: Egyelőre csak a gátat erősítik, ahogy láttam. Már elkedzték elhordani köveket a partra. A Sziget előkészületei majd csak július körül kezdődnek. Addig még jók vagyunk.

ZsoleszFPV 2016.04.19. 16:48:25

@Tyron hun: Eredetileg ennek a térképnek a segítségével tévedtem a Hajógyári-szigetre is. A valóságban az ég világon semmilyen reptető nem volt ott, de közben már lassan kialakítjuk. A kihívás az, hogy Budapest belvárosából hova menjen az ember repülni, ha biztonságosan akarja azt tenni, de nem is akar egy órát utazni érte... :(

Tyron hun 2016.04.20. 14:50:43

@ZsoleszFPV: Én a "Pusztakút RC Modell place"-re szoktam kimenni. Az sincs messze és tágasabb a tér :-)

Tyron hun 2016.04.20. 14:51:25

@Tyron hun: De lehet kinézek ide is valamikor :-)

rockjano 2016.09.11. 15:30:53

Remek blog...végigolvastam... (mégha nem is mindent értek :-)

Nagyon köszönjük és remélem folytatod...

2017.02.16. 13:33:08

Hova tűnt Damon Hill?????
süti beállítások módosítása