Mini quadkopter építési, repülési, versenyzési tapasztalataim, tippek, tanácsok

Zsolesz FPV

Zsolesz FPV

Mr. Steele rips balls... :)

2015. augusztus 09. - ZsoleszFPV

A Drone Nationals előtt nem is hallottam Mr. Steele-ről, bár útólag már tudom, hogy több korábbi videóját láttam, csak akkor még nem tudtam, hogy ő az. Ott olyan komoly Freestyle programot nyomott (véletlenül pont láttam élőben), hogy dobtam egy hátast tőle. Bár végül csak második lett a szitnén nagyon durván repülő Chad Nowak (FinalGlideAUS) mögött, engem mégis megragadott.

A verseny óta nézegettem több videót a nagyoktól, (FinalGlideAUS alias Chad Nowak, Charpu, Trappy és persze Mr. Steele). Nagyon komolyan tolják, de Mr. Steele, komolyan mondom egy állat (vagy inkább zseni)!!! :) Bármennyit gyakorol az ember, az ilyen pilóta ritka, mint a fehér holló, mert ez már tehetség. Nézzétek az alábbi videót, különönsen 1:30-3:00 között. Ez a srác "tököket tép le" :D Ő az új abszolút kedvencem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoleszfpv.blog.hu/api/trackback/id/tr977694820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása