Mini quadkopter építési, repülési, versenyzési tapasztalataim, tippek, tanácsok

Zsolesz FPV

Zsolesz FPV

Sh*t happens, avagy a szénszál sem bír mindent

2015. október 06. - ZsoleszFPV

Kimentem tegnap repülni egy kicsit. Nagyon jól indultak a dolgok a fák között manővereztem és elég jól ment. Majd az egyik kanyarnál egy kicsit megcsíptem az egyik fa leveleit és leesett a gép a fa alá a puha fűbe. Ezek után így találtam meg:

img_6588.jpg

img_6589.jpg

Nem is értem. Rengeteg sokkal durvábbat estem már ezzel a géppel és eddig mindent bírt. Most meg egy semmitől kettétört. Pfff...

Bosszantó, amikor kimegyek repülni és az első akksi végén egy olyan hiba jelentkezik, amit ott kint nem tudok elhárítani. Jöhettem haza. És persze már közben besötétedett, így a tegnapi nap bukó. 

Na de sebaj, nem ma kezdtem a szakmát, úgyhogy volt tartalék karom kéznél. 20 perc alatt kicseréltem és ha az időjárás engedi, mehetünk is tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoleszfpv.blog.hu/api/trackback/id/tr517897012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zaklató_Panda 2015.10.06. 09:58:29

Lehet hogy egy másikat találtál, nem azt amivel lezuhantál. :D

ZsoleszFPV 2015.10.06. 10:00:12

@Zaklató_Panda: Jaja. Vagy egy mókus rágta szét, miután leesett, amíg odaértem. :)

Zaklató_Panda 2015.10.06. 10:05:13

Vagy esetleg már pont ilyen volt, amikor elkezdtél vele repülni, csak akkor még nem vetted észre. :)

Atis P. 2015.10.06. 16:21:42

Valószínű már repedt volt.
Én is áttértem már szénszálas vázra a 3D nyomtatott helyett. Ez sokkal jobban bírja. Múltkor egy hatalmasat csattant a fának és nem lett semmi baja.
Viszont kár, hogy ilyen korán sötét lesz már. Munka után más egy fél óra van és már nem is látni semmit. Marad a hétvége :(
süti beállítások módosítása