Mini quadkopter építési, repülési, versenyzési tapasztalataim, tippek, tanácsok

Zsolesz FPV

Zsolesz FPV

Alien 5" első tesztrepülés

2015. november 22. - ZsoleszFPV

Az időjárás finoman szólva sem kedvez a repülésnek. De mivel pár napja már kész az Alien kopterem, amelyben rengeteg időm és energiám van, kihasználtam reggel azt az egy órát, amikor nem esett sort kerítettem egy rövid tesztrepülésre.

Az első szemre történő teszteket követően elkezdtem az FPV repülést, de fél akksi után rázendített az eső és a vízcseppek elkezdték elhomályosítani a kamerát, ezért sajnos le kellett szálnom.

Nem mondom, hogy büszke vagyok erre a kis repülésre, mert a gépen kívül semmi említésreméltó nincs benne, de legalább túl vagyok az első repülésen, amely előtt megmondom őszintén, nagyon izgultam.

Ebben a gépben a MinimOSD-n kívül minden teljesen más, gyorsabb, erősebb, mint a régiben. De még a szoftverben is a LuxFloat PID vezérlővel próbálkoztam (az F3-as vezérlő miatt). 

Első érzésre az tűnt fel, hogy iszonyatosan stabil a gép. Ahogy a külföldiek mondják: locked in. Rendkvül direkt és agresszív módon követi a kormánymozdulatokat.

A Yaw forgások olyan durvák, hogy nem is sikerült megszoknom ez alatt a rövid idő alatt. Ezért persze a fordulók sem voltak igaziak. Valószínűleg vagy a Yaw rate-et kell visszavennem, vagy az Expo-t feljebb tolni. A gáz is jó erős, lehet, hogy némi Throttle Expot is kell majd adnom.

De az biztos, hogy egy rendkívül jó gépet sikerült összeraknom. Most már csak nekem kell felnőnöm hozzá...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoleszfpv.blog.hu/api/trackback/id/tr348100432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása